GPS,Educació i Els Tallers a l’escoles . Un espai de producció educativa.
GPS,EDUCACIÓ I ELS TALLERS A LES ESCOLES UN TREBALL DE PRODUCCIÓ
A qui va dirigit?
Pares i mares que es facin preguntes sobre l’educació dels seus fills i filles, que vulguin compartir pors i preocupacions i cercar algunes respostes possibles. Pares que sentin la inquietud d’orientar-se en un moment d’època molt incert.
Un temps per a observar: les sessions s’inicien amb un suport visual, text, presentació…. per introduir el tema. Els suports inicials poden ser aportacions dels mateixos pares.
Un temps per a de-construir: S’obre un temps per formular preguntes, comentaris, idees…. sense abordar les respostes, sobre el suport treballat.
Un temps per a reconstruir: parlem en grup amb un conductor.
Un espai de comunicació on poder intercanviar opinions, necessitats, interessos, preguntes, dubtes….
En relació a la nostra tasca educativa. Aquest espai es caracteritza per ser un espai experiencial i de conversa.
Pilar Verdeguer i Rosa Antolín
GPS.Educació
C/Or, 31
08024 Barcelona
Telèfons:677375323 / 661746251